Alla inlägg under juli 2011

Av Ellenor - 24 juli 2011 19:18

Denna helg har vart super mysig med födelsedagsfirande av Miliam. Så jag har haft Patriks föräldrar och bror boendes hemma hos oss. Och Miliam har sovit här för första gången, och det gick bra! På fredagen hade vi Miliam för oss själva med Patriks föräldrar och brorsa. Och igår kom även KasperBus!

Så denna helg kan man inte klaga på. För den har varit med underbara personer och ungar!!!

Har en massa roliga leksaker här hemma som låter som Miliam fick när han fyllde år...

Tyckte Patriks föräldrar var jätte snälla mot Kasper som även han fick en present fast inte han fyllde år. Både han och Miliam fick lika lastbilar! =)

 Idag när vi hade lämnat igen Miliam inne i stan så fick Kasper äta mjukglass för första gången. Tror han tyckte det va gott! 

Imorgon ska jag och Patrik åka ner till Svall och kolla lite. :) Önska mig lycka till! 

Tack alla som kom och uppvaktade Miliam på hans dag!

 

Av Ellenor - 18 juli 2011 20:27

Idag har det bara regnat och regnat. Fast det formtagligen har vräkt ner så haf Patrik & Jag trotsat vädret genom att flytta hit det sista av dem stora grejjorna. Så nu börjar det kännas mer och mer värkligt att vi inte kommer sova hemma hos han en enda gång till! Och måste erkänna att jag har längtat grymt efter denna dag! 

Har hänt ganska så mycket grejjor denna vecka...

Skulle ha satt in den förbannade spiralen men det gick så klart inte. Undrar hur många förösk som behövs??

Sen var vi ner i Svall på Tisdagen och fixade skit fina hyllor som vi har satt upp på 2 av väggarna i tvrummet. Vart super fint! =) Vi hamnade ju även  mitt i regnkaoset som var då i Svall... Var ju ett under att man kom hem levandes den dagen.

Jag har i stort sett jobbat dygnet runt vissa dagar nu på jobbet! Men känns okej. För jag vet ju att det kommer synas på min lön! Och som jag sagt förut när jag inte har Kasper ja då kan jag i stort sett jobba dygnet runt varje dag!.....

På lördag kommer KasperBus igen å shit vad jag längtar efter han! Får ivosej träffa KasperBus på Onsdag en sväng när vi ska åka in å Gratta Miliam som fyller 1. Å på Fredag så kommer Patriks föräldrar och brorsa hit och även Miliam ska sova hos oss. Så denna helg kommer det bli en massa babymys!!!! Kan inte annat än bli en bra helg!

Hoppas även man hinner träffa David under hans spelning på Hembygdsgården på Lördag. Skulle behöva en Davidkram mitt i allt kaos just nu!!!

Börjar få Panik över att jag inte fixat klart skolarbetet än :( Men får väl ta det nån dag när tiden finns.... Men vore skönt att skicka in dte så jag blir klar till Jul... Det ger ju några kr mer i timmen..

Nu ska jag krypa ner i soffan hos den bästa Patrik som finns!

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.
Så mycket av denna blogg kommer att handla om mig, mitt liv just nu och min son Kasper.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards