Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Riktigt le......

Av Ellenor - 21 juni 2012 18:42

Idag vart en sån där dag då jag bara vart riktigt jävla le på ALLT!!!!! Och då menar jag ALLT!!!!!!

Och inte känns det roligare för den "lilla" extra utgiften som huxflux kom och skulle betalas. Och  mitt humör kommer har varit uselt sen några timmar tillbaka.... Och INTE lär det vara något gladare härdanefter då räkningarna ska betalas......... Tack vare mitt usla humör idag så har jag storstädat Kaspers rum och badrummet. På det viset är dt bra att bli på extremt dåligt humör.....

Har en känsla av att detta kommer sluta i katastrof men ärligt jag orkar inte lägga ned mer energi på detta. Har lagt ner ännu mera energi än vad som är nödvändigt. Allt blir som det blir helt enkelt.....

Har slängt in en chokladkaka i ugnen nu som jag tänker sätta i mig HELT själv..... Då kanske jag blir på lite bättre humör.

Imorgon är det Midsommar och jag har ingen lust att göra något. Men ska iallafall till pappa på middag..... Sen får vi se vad som händer, misstänker att det lär väl bli som ALLA andra helger sitta hemma i lägenheten och bara i stort sett glo på varandra........

Ska se om jag hinner packa något mer nu. Men huxflux så känns inte ens det roligt längre. Våran planerade attåkaochshopparesa verkar inte bli av på väldigt länge........ Varför orkar jag inte gå in på.....

Det är iallafall trevligt när 3 av mina löner kommer att komma. Äntligen känns det som om jag kan återuppta Kaspers sparande. Alla pengar har ju liksom gått åt jävligt fort, det lär dem säkert göra nu också men nu ska hans sparande växa.........

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellenor - 22 augusti 2012 22:41

Har insett att det blir mer och mer sällan jag skriver något här. Vet inte om det beror på att jag tröttnat för att det 97% av gångerna inte går att ladda upp bilder utan att den hänger sig bara. Eller för att jag haft alldeles för mycket att göra. ...

Av Ellenor - 9 augusti 2012 14:34

Igår bakade jag en rabarberpaj som av misstag vart i stort sett helt sockerfri. Men det gör inget då passar den säkert bra för våran diabetiker som kommer att bo hos oss under helgen. Så det var väl på han jag innerst inne tänkte på när jag gjorde ...

Av Ellenor - 7 augusti 2012 14:04

Såg en dukumentär på 2an för några dagar sedan, dem närmsta vet andledningen till varför jag vart ledsen över den. Men helt plötsligt så kändes det så verkligt att hans liv även kan komma att bli vårat liv. Och det var jävligt jobbigt att inse... Kän...

Av Ellenor - 3 augusti 2012 00:28

Dem senaste veckorna har det varit problem för mig att ladda upp bilder på min blogg. Ska vara glad om jag lyckas få till en bild, det är förklaringen till att det blivit så få bilder tråkigt nog men sant.... Men får väl ta igen det senare när det ...

Av Ellenor - 1 augusti 2012 17:33

Imorse när jag kom hem från jobbet stod mina två hjärtan ute och väntade på mig. För vi for till morfar som fyllde år  idag. Och nu så är min minsta älskling på väg ner till Leksand, hoppas han får en trevlig semester med sin pappa. Och hoppas att ha...

Ovido - Quiz & Flashcards