Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Ellenor - 6 juni 2012 09:16

Nu har jag jobbat tre nätter av sex nätter på 7 Dagar om man räknar ifrån Söndag till Söndag. Men visst kan man räkna det så???  Befinner mig just nu hos pappa och ska bege mig ut med älskade lilla KasperBus. Har gjort upp en myspys brasa :) Som även får fungera som torkning av nytvättade kläder. Effektivt må jag säga. :)

Skulle behöva göra en massa ärenden till Svall men orken är som bortblåst...

Tack Linda för att du passade KasperBus igår (även om han åt dig ur huset) så att jag kunde fara på möte. Ett möte på tre timmar som för mig kändes helt onödigt. Jag hade lika gärna kunnat varit hemma och sovit dem timmarna. Det sades inget nytt utan det som sades handlade om våra brukare och den informationen visste jag ju redan eftersom det har blivit x antal nätter nu... Men det ger ju iallafall tre timmar till när lönen kommer. Har fått så mycket extra nätter nu pågrund av diverse olika sjukskriningar, jag hade på mitt schema bara fyra nätter med huxplux så vart dem fyra nätterna till tio... Men jag klagar inte  :) Samma sak i Juli då ska jag jobba 11 nätter :) 

Kasper var så gullig häromdagen då kom han med en tutte i sin mun, en till mig och Patrik i varsin hand och formtagligen tryckte in i våra munnar...

Har dessutom fått en fin ring på min vänsterhand, fast det visste jag ju ivisej om :) Men ändå, känns som det var på tiden efter att ha levt med varandra sen mitten av Mars förra året...

Tog även tag i saken och tog och kostade på mig en fotvårdsbehandling och ärligt talat så var den inte en dag för sent. För vilken skillnad det känns på och i mina fötter nu!!!!

Så nu klarar mina fötter av att jobba hela sommaren......

Ovido - Quiz & Flashcards