Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Ellenor - 8 juli 2012 14:49

Jaha då har man blivit ett år äldre idag då. Känner mig inte ett dugg äldre än för några år sedan.

Tackar för alla gratulationer jag fått och den fina sången av svärfar över telefon :) 

Min dag har vi firat sen igår. Tog och bjöd släkten på middag vart grillad kyckling & fläskfile och rotsaksgratäng och en skål med blandad sallad med fetaost i. 

Fetaosten var nog populärast.....

Även fast det regna i stort sett hela dagen så lyckades vi tajma in grillnigen vid ett litet uppehöll. 

Och idag har några vänner varit hit och ätit upp resterna av tårtan som mamma hade gjort åt mig. 

Har bland annat fått pengar, presentkort på en klippning/färgning och en till sån där hjärtformad ljuslykta av kasper. Fick även ett överkast av mamma, som en fin pik att hon ville ha tillbaka sitt..

Resten av dagen så blir det till att packa lite mera kartonger. Så det mesta är nerpackat när vi ska flytta.

Men det var en mycket trevlig dag igår med familjen.




Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.
Så mycket av denna blogg kommer att handla om mig, mitt liv just nu och min son Kasper.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards