Direktlänk till inlägg 20 oktober 2011

Var ett tag sen...

Av Ellenor - 20 oktober 2011 12:38

Var vist ett tag sen jag skrev här....

Inte för att jag vet om det är någon som läser min blogg, men uppdaterar lite ändå! =) Bara för att ha lite tidsfördriv....

Kan ju medela att jag sitter och väntar på att hyresvärden ska ringa någon dag och säga att NU är eran nya lägenhet klar så nu kan ni flytta in.... Vill ju flytta in liksom typ nu till det nya stället. Tror det kommer bli jätte bra!

Ska även sätta upp mina studentbilder på någon vägg så kanske Patriks pappa tycker att det sitter något på väggarna, han la fram en fin pik om att han tyckte det fattades något på väggarna.. :)

Undrar om det finns dagiskort hemma i dag när jag kommer hem. Är så nyfiken på att se hur mammas hjärtegryn ser ut!

Har för övrigt bott hemma hos mamma ett tag nu, och ärligt det känns skönt, jag behövde få komma bort, byta miljö. Vart så himla less när det kom ett besked ifrån skolan. Men nu känns det bättre ska lägga fokus på hemsjukvården och lägga hela denna kurs helt och hållet åt sidan.

Ska iväg med Kasperbus till barnläkaren idag. Ska bli spännande att se vad han säger.

Imorgon blir det full rull hemma för då kommer söta Miliam och Kasper :) Har en känsla va det kommer bli en super mysig helg.

Ne nu ska jag springa på apoteket och se om det finns någon mer hostmedicin jag kan knapra på.....

 
 
Ingen bild

Mamsen

21 oktober 2011 12:25

Mamsen läser iaf :)
Var bara kul att få rå o er lite :) även om det fattades en viktig person <3<3<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellenor - 22 augusti 2012 22:41

Har insett att det blir mer och mer sällan jag skriver något här. Vet inte om det beror på att jag tröttnat för att det 97% av gångerna inte går att ladda upp bilder utan att den hänger sig bara. Eller för att jag haft alldeles för mycket att göra. ...

Av Ellenor - 9 augusti 2012 14:34

Igår bakade jag en rabarberpaj som av misstag vart i stort sett helt sockerfri. Men det gör inget då passar den säkert bra för våran diabetiker som kommer att bo hos oss under helgen. Så det var väl på han jag innerst inne tänkte på när jag gjorde ...

Av Ellenor - 7 augusti 2012 14:04

Såg en dukumentär på 2an för några dagar sedan, dem närmsta vet andledningen till varför jag vart ledsen över den. Men helt plötsligt så kändes det så verkligt att hans liv även kan komma att bli vårat liv. Och det var jävligt jobbigt att inse... Kän...

Av Ellenor - 3 augusti 2012 00:28

Dem senaste veckorna har det varit problem för mig att ladda upp bilder på min blogg. Ska vara glad om jag lyckas få till en bild, det är förklaringen till att det blivit så få bilder tråkigt nog men sant.... Men får väl ta igen det senare när det ...

Av Ellenor - 1 augusti 2012 17:33

Imorse när jag kom hem från jobbet stod mina två hjärtan ute och väntade på mig. För vi for till morfar som fyllde år  idag. Och nu så är min minsta älskling på väg ner till Leksand, hoppas han får en trevlig semester med sin pappa. Och hoppas att ha...

Ovido - Quiz & Flashcards