Alla inlägg den 22 november 2011

Av Ellenor - 22 november 2011 15:57

Nyss fick jag ett samtal ifrån Öron inne i stan. Och Kasperbus har fått en ny tid på Onsdag nästa vecka. Men kruxet är att han bara är ditsatt på ett läkarbesök, läkaren skulle tydligen fatta BESLUTET där om han ska opereras under den dagen. Så nu till det roliga Kasper ska vara fastande och får inte ens dricka vatten efter 24:00 på natten ifall att det SKULLE bli en operation den dagen..... Och OM det blir en operation den dagen hoppas jag att den blir ganska fort så han slipper vara hungrig hela dagen. Känns som det kommer vara lagom skoj att åka 12 mil på morgonen med en hungrig son....

Men ska ringa in till öron och kolla ifall vi kan få sova över kvällen innan operation. Det vore ju det allra bästa för lilleman......

Idag gjorde jag kotletter och en krämig potatisgratäng med morötter och en sallad till mat. Vart helt okej god!

Imorgon ska vi spendera dagen på Hammarn ska ju iväg på 1års kalas när Patrik har slutat att jobbat. =) Tänk att alla fyller 1 år, tiden går helt sjukt fort..

Sitter just nu i telefonkö hos Telia... Börjar bli väldigt irriterad på att dem inte får till vårt bredband och hemtelefon......

Och dem där sista uppgifterna till skolan måste jag erkänna att det händer inte så jävla mycket med just nu..... Känner mig för stressad att få det gjort och då blir det ändå bara fel...... 

Ovido - Quiz & Flashcards