Alla inlägg den 25 november 2011

Av Ellenor - 25 november 2011 14:56

Denna helg är det den första helt barnfria helgen i den nya lägenheten efter att vi kommit i ordning efetr flytten. Och måste ju erkänna att det känns grymt BRA!!! Från och med nu så kan det bara bli bättre!!!

Har planerat att jag och Patrik ska se på film efter att min dejt i tvättstugan är över.. Hade endast typ 10 maskiner som ska tvättas idag... Men snart är även det gjort.

Det enda tråkiga med att det är 25 nov är min stora fråga vart sjutton snön har tagit vägen??? Det ät inte NORMALT att det är hur grönt som helst ute och dessutom en massa + grader.. Detta känns ju sjukt. Jag längtar ju efter snön så det blir vitt ute så man kan vara ute med Miliam & Kasper och bara njuta av att vara ute i snön. Men just nu verkar man få nöja sig med att vara ute i det gröna med en massa lera.....


Är faktiskt GLAD övet att du verkar ha hittat EN ny tjej. Jag är inte arg, ledsen eller besviken. Men däremot kan jag ha tyckt att det hade kännts bättre om du PERSONLIGEN hade sagt något om detta. Vi har ju ändå 1 barnihop som träffar denna nya tjej, så det hafr faktiskt kännts så mycket bättre om du kunde vara ärlig om detta. Men är iallafall GLAD för din skull du ska inte tro något annat.....

Har även tagit fram tomtarna men dem har inte riktigt fått någon speciell plats här hemma ännu, men det blir nog innan kvällen kommer.

Har även hunnit med en långpromenad med Tina för att lämna igen dem gamla lägenhetsnycklarna..

Känns skoj att börjat ha umgås med folk igen som man inte har umgåts med förut =) 

Imorgon har jag och Patrik planerat att åka till Svall och shoppa julklappar, men har brist på fantasi vad det gäller julklappar till Miliam, Kasper och Patrik.

Men ärligt talat så tänker jag inte köpa till hela tjocka släkten i år utan jag lägger krutet på dem små, JULEN är ju ändå till för dem tycker jag.... 

Ovido - Quiz & Flashcards