Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Ellenor - 13 maj 2011 14:13

Idag har man verkligen känt sig på dåligt humör. För det har vart kallt och jävligt och inte nog med det så har det spöregnat mer eller mindre hela dagen....

Så jag tänkte muntra upp mig själv med att baka men det räckte med att ta en titt i Patriks skåp för att inse att där fanns det inga bakgrejjer... 

Just nu väntar jag på att maten ska bli klar, magen har skrikit efter mat halva dagen! 

Senare ikväll blir det bara ta det lungt och inhandla maten jag & Patrik ska bjuda mamma och mormor på Söndag..

Ska även åka och hämta Tobbe inatt kan nog bli skoj =) Finns nog risk för att han kommer va "full"....

Ska läsa på egen hand nu i sommar för då pluggar jag ifrån v 35-50 Istället för att bara läsa en kurs... Det tycker jag låter som en strålande ide. Både för att jag blir klar och ur ekonomisk synvinkel....Måste bara hitta orken till det!

Kasper är hos B i helgen för 3helgen i rad. Men det gör inget för jag fick jobba hela förra helgen så min ekonmi denna månad är nästan räddad! =)

Det är som jag brukar säga allt ordnar sig bara man vill det själv! =) Och sen så ska man ha ett jävla annamma så löser sig även det som inte går att lösa!

Nu tror jag maten börjar bli klar det luktar hmm.... Bacon!

Har fått papper angående en tråkig sak den 25 Agu... Tur det är ett tag kvar så man kan ladda upp sig inför det.... Men du är iallafall inte ens värd att spotta på även om JAG skulle vilja göra det på dig den dagen!


Ellenor hjärta Patrik! 

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.
Så mycket av denna blogg kommer att handla om mig, mitt liv just nu och min son Kasper.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards