Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Ellenor - 30 maj 2011 11:47

Det händer så mycket i mitt liv just nu. Saker som är bra och saker jag är mindre stolt över.

Folk snackar om en massa saker som dem ej vet något om. Det stör mig, att det ska pratas om allt och alla. Har ni inget bättre för er?

Även fast jag inte lyssnar på erat prat så bryr man sig på något sett.

Jag har själv valt att leva mitt liv så här.

Och offtast så är jag nöjd över  besluten jag fattar. Och ne jag fattar inte ALLTID beslut som passar mig men jag står för det om jag inser att jag kanske borde gjort på något annat sett...


Jag fungerar iallafall inte så¨att jag kan styra över när jag ska bli kär. Men att verkligen vara kär det är fan det bästa man kan vara. Å ja jag är så otroligt kär i Patrik. Han gör mig så himla glad och jag trivs med han.

Kasper trivs med Patrik. Så om allt käns så himla rätt varför ska jag då behöva gå runt och tänka på att allt går så fort??

Detta är mitt liv och det är för en gångs skull jag som bestämmer över det.



Håller på att småplockar hemma hos Patrik. Hans föräldrar kommer upp om någon dag, hoppas bara att Kasper lyckas charma dem =) Men det tror jag nog att han gör.


Det bästa i mitt liv just nu det är Kasper. Kasper börjar bli stor, han ställer sig upp överallt, klättrar och hans första tand har tittat fram och sylvass är den.

Är så fruktansvärt tacksam över att ha Kasper i mit liv, även fast jag inte hade planerat att det skulle bli så här. Men det vart bra av allt ändå till slut.....



Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.
Så mycket av denna blogg kommer att handla om mig, mitt liv just nu och min son Kasper.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards