Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Ellenor - 12 juni 2011 14:03

Jädrar inama vad det åskar ute... Å blixtrar...Tur att jag inte alls är åskrädd eller så där... Eller jag kanske är lite åskrädd.. Men bara lite....Kasper sover som en stock ute på verandan hos Patrik och verkar inte bry sig ett dugg om att det smäller som sjutton..

I Fredags åkte jag & Patrik till Ellenor & Jan och hade en super mysig grillkväll med en massa öldrickande och kubbspel. Tyvär så vann ju Patrik och Jan på kubbspelet men kul hade vi iallafall.

I veckan ska jag fixa klart skolarbetet så jag kan tänka på att bara jobba i sommar och bara må gott och vara med Kasper & patrik...

Håller även på att fundera över vad jag ska hitta på när jag fyller år.. Kanske blir nåon öl om man får nått trevligt sällskap.

Nu har Patriks son kommit så nu ska jag lägga mig på mage på golvet och leka med Miliam i väntan på att KasperBus vaknar! 















Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.
Så mycket av denna blogg kommer att handla om mig, mitt liv just nu och min son Kasper.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards