Alla inlägg den 29 juni 2011

Av Ellenor - 29 juni 2011 20:44

Just nu känns det som om sommaren verkligen har börjat på allvar. Idag har det varit äckligt varmt ute. Men jag klagar inte! Utan snarligen tväertom man blir ju brun på sommaren så det är väl inget att klaga på?

Gjorde ett försök att överaska Patrik idag genom att klippa gräsmattan men gräsklipparen mådde inte så bra efter att den åkte över en rot. Så gräsmattan fick vänta tills Patrik fixade gräsklipparen. Sen tog jag och klippte en  bit till, men det hela slutade med att Patrik fick klippa det jag inte orkade. =) Så tack älsklingen för att du klippte det jag inte orkade! =)


På Fredag kommer mitt lilla hjärtegryn hem och Ellie & Jan kommer och ska äta lite grillat! Det ska bli gott! =) 

Synd bara att jag jobbar kortdagar hela helgen men får väl mysa med KasperBus senare! Ska bli så skönt att veta att han är närmare mig än vad han är nu. Enligt hans pappa så har han sovit 2 hela nätter i rad just nu..... Får väl se hur hans sömn är när han kommer till mig. Tror varken bu eller bä......

Imorgon är jag ledig och hoppas på mycket solsken å jag ska bara  vara hemma hos Patrik och vila inför min jobbarhelg.....

Sitter å planerar lite inför nästa Fredag men varken jag eller Patrik vet vad som händer mer än att mormor troligtvis kommer att bli bjuden på mat...... Får väl sätta oss och planera lite mer senare....

Har kommit på att jag bara kommer ha Kasper en kortvecka denna vecka då det är Bs ordinariehelg nästa helg :( .....

Tänk att man kan sakna någon så mycket......

Presentation


En blogg om allt som händer i mitt liv.
Så mycket av denna blogg kommer att handla om mig, mitt liv just nu och min son Kasper.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards