Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Ellenor - 25 januari 2012 12:23

Idag är det en dagisdag för Kasper, men för mig är det springa runt i mjukisbyxor och tröja och tjockstrumpe och dricka tedag hemma. Men känner mig väldigt nöjd än så länge över denna dag. Har hunnit med att göra tre teman och skickat in tre teman. Känns konstigt att det är så lite arbetsuppgifter kvar med skolan, sen är jag ju klar med alla studier, vad ska jag då hitta på om dagarna? På något sett känns det lite konstigt att jag inom några veckor kan stolt säga att jag är undersköterska...... Fast och andra sidan längtar jag tills denna dag kommer. Så nu känner jag mig peppad som aldrig förr att göra klart dessa teman som är kvar! Och jag lägger ner mycket tid och energi på det! Och det roliga är att på vissa Teman så har jag fått Vg ;) 

Ska även göra hemgjord potatismos och korv idag till middag. Fast det är ju inget ovanligt att det blir hemlagat mos, Köper inte sånt äckligt pulver = ska man ha mos får man göra det själv... Men ärligt talat så blir det ju så mycket godare..

Har även planerat att hinna med en långpromenad med Ture ikväll, även afst det inte känns så lockande då det är 16,3 minus ute. Men man får väl klä på sig :) 

Imorgon ska jag fortsätta plugga i detta tempo, räknar med att denna kurs är klar imorgon, då har jag bara kompletteringar kvar...

Nu ska jag dricka min tredje kopp te innan jag ska hoppa in i duschen för att därefter göra iordning middagsmaten idag...

Ovido - Quiz & Flashcards