Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Ellenor - 21 februari 2012 20:10

Igår klippte jag mitt hår, färgade det och även satte in slingor i det. Skulle avsluta min lyxdag med att sola men det visade sig att solariet var trasigt. Men jag va´r glad ändå! 

Imorgon kommer mamma hit och ska äta middag och även låna med dig Kasper hem...

Idag har jag druckit en massa te, storstädat, sanerat kaspers matstol & sovrum sen hans skitkalas... 

Har även lagt net en jäkla massa tid på att ÄNTLIGEN tagit mig i kragen och planerat i minsta detalj vad vi ska äta under en månads tid, vilket jag borde ha gjort för länge sedan, är så trött på att dag efter dag stå och klia sig i huvudet och fundera jaha vad ska vi äta idag då? Men som sagt nu är detta beskymmer urvägen och det känns som om det kommer bli lärttare att storhandla nu när man VET vad man ska äta.. Det enda tråkiga är att Patrik inte kunde ge några förslag på vad vi skulle äta, fast det hade jag väl inte väntat mig heller när han inte ens kan svara på vad han vill äta för dagen? Så jag fick sitta där själv, men tror att Patrik ska få planera åtminstonde en vecka själv nästa gång jag ska skriva så kanske han inser själv att det är inte lätt att komma på vad man ska äta.... Och kanske blir lite mer hjälpsam....


Mammas lilla prins!

 

Detta är vår/min familj!


 

Kaspers första grillade korv! Den smakade visst bra...

 

Ovido - Quiz & Flashcards