Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Ellenor - 23 februari 2012 20:31





Idag och hela förra veckan och hela denna veckan har jag känt mig frustread till max. Jag har ringt och bråkat med Kaspersbarnläkare inne i stan X antal gånger... Hela denna vecka så har han ätit såligt på dagis. Och dessa sista 2 dagar så har han knappt ätit alls. OCH ja NÅGOT är fel eftersom HAN är jävligt matglad av sig, Han ratar frukt, korv, välling och glass OCH det är inte likt Kasper, nu får man vara glad dem små skedar man lyckas få i han. Han har dessutom minskat i vikt sen vi var inne i stan sist med han. Och det svar jag fick av läkaren idag fast jag förklarade att han knappt äter, för det lilla han äter det är små skedvis och det svar jag fick var att så länge han dricker så är det ok... Och jag sätter upp er på en läkartid den 7 MARS!!!!! När ska man få hjälp?? Är det inte konstigt och allvarligt nog att han haft diarrer i 6 veckor och inte har någon matlust?? Vad är då allvarligt undrar jag????

Ska på BVC och väga han imorgon och har han gått ner ännu mer i vikt så får dem fan ta in han. Jag tänker inte aceptera att min son ska leva på vätska fram tills den 7 mars om hans aptitlöshet håller i sig... Hört talas att dem behöver näring??






 

Fick middagsgäster idag apropå ingenting. Det var Bodil som ringde och tyckte att hon skulle kliva av bussen här hos oss istället för i stan så hennes pojkvän fick åka hit och äta mat! Men såna samtal tar vi gärna emot fler gånger :) 

Bodil nattade även Kasper tror hon tyckte det va mysigt =)

Och hennes mage har blivit riktigt stor och fin nu :) Så glad för hennes och Patriks skull.....


Ovido - Quiz & Flashcards