Alla inlägg den 30 maj 2012

Av Ellenor - 30 maj 2012 13:01

Vart väckt vid 8 tiden idag av att min andra chef på mitt andra jobb ringde och frågade om jag kunde jobba inatt och självklart "dum som man är" så tackar jag ja. Jag behöver ju pengarna. Men just nu känns det som ett jävligt dumt val att tacka ja... Jag har nämligen haft en stor "knöl" som växer i min armhåla nu i ett par dagar. Den växer och blir allmänt fulare för varjke dag som går och gör nått så helvetiskt ont. Nu kan jag inte ens lyfta upp vänsterarmen utan att jag knappt börjar att grina. Men jobba ska jag göra iallafall så kalla mig dum..... Det är vad jag själv kallar mig själv just nu......

Var iallafall bort till vår distriktsköterska och bad henne kolla på "knölen" Inte nog med att hon skulle ha 100 kr för att kolla så säger hon att hon tror det är bältros, men det gör vi inget åt för det där har gått så pass långt, MEN du kan få en kräm på recept som ska lindra smärtan om du vill?......

Min fråga är när började bältros att se ut som en enorm KNÖL?????

Så jag ska dit imorgon igen och träffa läkaren... Känns inte som om jag nöjer mig med det svaret.......

Var även ute på en morgonpromenad och fick kaffe hemma hos Viktoria. Det kaffet satt fint. Hon trodde det kunde vara en inflamerad köldköttel(stavas det så?)........ Så ja jag ska prata med läkaren igen imorgon.....

Imorgon kommer även mammas prins hem :) Har saknar han så mycket.......

idag har Tina beräknad förlossning, men tror  ärligt att det dröjer ett tag till innan deras lilla H*N vill komma ut.....

Har även packat lite mera saker som inte använts........

Ovido - Quiz & Flashcards