Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Ellenor - 10 augusti 2011 16:55

KasperBus börjar bli sig själv igen efter att ha haft några jobbiga dagar med sjukdom!

Känns overhört skönt att se han tulta omkring precis som han brukar  göra!

Var på ett intressant info möte igår på Kaspers dagisplats, Men tror att det kan bli bra ändå där.

Jag och älsklings Patrik har städat här hemma och tvättat hela dagen. Känns skönt nu när det är gjort. Har sett ut som andra världskriget här i några dagar. Men man orkar liksom inte lägga energi på något annat än Kasper när han är sjuk...

Men kaspers nya pencelin verkar funka bättre än det första jag fick åt han. Nu gapar han stort och tar sin medicin som en stor kille!

Har även bakat en mjukpepparkaka för ikväll ska jag få STORFRÄMMANDE!

David ska nämligen komma förbi på kaffe! 

Känns extremt skönt att kunna träffa vem jag vill när jag vill utan att det är någon som blir sur....

Tycker det är ganska märkligt att Kaspers hårfärg kan skifta från dag till dag. När han föddes var han kolsvart. Sen blond och sen rött. Men nu skiftar den från blond tillrött till mörkt varje dag! 

Undrar vad jag skulle göra med mitt liv om inte Patrik & Kasper fanns i mitt liv?

Mitt liv hade nog vart extremt tråkigt då!

Så tack för att ni finns i mitt liv! Älskar er!


Ovido - Quiz & Flashcards