Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Ellenor - 21 augusti 2011 15:05

Idag har vi bara städat och städat och tvättat. Och även glömt bort att tvättstugan slutade vid 14:00 = att vi glömde bort tvätten... Så när vi väl insåg avd klockan var så var det att skynda sig ner och ta reda på tvätten. Och eftersom det var någon som bokat tiden efter våran så fick jag dåligt samvete för att jag hade haft min tvätt på deras tid. Så jag tog på mig att knacka på hos dem och säga att nu var tvättstugan ren! Och bad så hemskt mycket om ursäkt att jag glömt bort tiden. Men dem skrattade mest åt mig så tror inte att det var någon större katastof för dem. Men var väl en mindre katastof för mig som aldrig brukar glömma bort tvättstugan.... Men sånt händer är väl bara att skratta åt det! 


 

Idag kommer äntligen mitt LILLA hjärta hem! Så ikväll blir det bara lek & bus för hela slanten.

Får se om man får tag i någon barnmorska imorgon så att den där Spiralen kan komma in nån gång... Men hon lär ju säkert inte få in den denna gång heller... *suck*..

 Avslutar dagens blogginlägg med ett på KasperBus!


 

Ovido - Quiz & Flashcards