Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Ellenor - 20 augusti 2011 15:33

 Denna Lördag är ingen bra Lördag för mig.. Allt gå typ åt skogen och vissa pinsamheter har hänt två gånger på typ 20 Min, och är ivosej bara Patrik, mamma och pappa som vet OM det där pinsamma.... Men känner mig ändå som jag bara vill krypa ner i min säng och sova bort allt just nu......

Skulle göra klart uppgifterna till Social Omsorg kursen men kände att jag pallade inte sitta och fundera på något just nu efter denna dag...

Men något som är bra är iallafall att ALLA fönster hemma hos Patrik nu är tvättade både ine och ute.. Även fast jag formtagligen fick klättra i ett träd för att ens kunna putsa ett av fönsterna, men det gick det å... Och att det har kommit upp nytvättade gardiner i sovrummet och köket. 

Känns som om det inte är allt för mycket att städa nu. Är väl mest bara veden från helvetet kvar nu. Men som det lät på Patriks mamma & Pappa så skulle dem hjälpa oss med den när dem kommer upp..... =)

Har kört en tvättmaskin hemma hos pappa med Kasperkläder i som vi ska hämta nån dag till veckan. Håller även på att tvätta här hemma har bara si så där 6-7 maskiner kvar. Funderar även på att göra en stödning bara Patrik är klar med det han håller på med.......

Imorgon kommer mitt hjärta hem! Gud vad jag har saknat han!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards