Alla inlägg den 2 september 2011

Av Ellenor - 2 september 2011 17:28

Idag åkte Patriks föräldrar hem. Har varit roligt att dem var här uppe och skoj att dem kom så pass tidigt i veckan så dem även hann träffa KasperBus lite innan han skulle till Bengan! =)

Idag har jag bara tvättat och tvättat... Känndes som om jag har kört tvättmaskinen typ 11 gånger.. Antar att det blir så när man är så himla petig på att sortera ALL tvätt efter färg och grader.... Men Thats Life....

Det kommer kännas fruktansvärt tomt i helgen utan Kasper saknar han så fruktansvärt mycket. Men det är väl bara att stå ut. Han kommer ju snart tillbaka....

Ikväll ska bara jag och Patrik ta det soft och bara ha lite Fredagsmys för oss själva. Sånt kan även behövas det också......

Blir väldigt ledsen över att vissa pesoner har såna hemskt dåliga URSÄKTER över vissa saker. Jag tycker att säger man en sak så får man stå för det. Men man vet ju att man inte kan lita på alla till 100% som man trodde man kunde lita på...

Tur är iallafall att jag VET nu vilka som står mig och Kaspers närmast om hjärtat. Och DEM skulle aldrig svika mitt förtroende om vissa saker. Och dem må vara väldigt få men dem är också dem som betyder mest i mitt liv, så tack för att ni finns!

Pratade med Älskade Bodil idag i telefon, Det är alltid skoj och prata även om man egentligen inte har något att säga, Men med Bodil så behöver man inte alltid säga något.

Jag och Patrik sitter och funderar på när vi ska ta med oss Kasper till Övik och bada. Hoppas på att Bodil kommer ner ifrån Umeå så man får umgås lite och leka med min otroligt charmiga son! 


När jag jobbade natt sist så fick jag beröm av A att jag hade blivit så himla smal. Men är det bara jag som inte ser det??? I mina ögon så känner jag mig tjockare än normalt?? 

Ja det kan tänkas att jag kanske har börjat att fundera lite i dem banorna igen.. Så FÖRLÅT alla som tar åt sig!!! Men jag rår inte för att vissa tankar ploppar upp och speciellt efter att någon påpekar att jag blivit smal......


Tänk att det även finns rättvisa i Sverige! Även fast du inte åkte dit för allt så åkte du iallafall dit. Hoppas det svider som fan din jävel.......

Ovido - Quiz & Flashcards