Alla inlägg den 19 september 2011

=)

Av Ellenor - 19 september 2011 10:57

I Lördags vart det en mer eller mindre heldag inne i Ösund. Först gick Patrik, jag Och Miliam på Dollar och självklart så vart det lite shoppande.. Men bara lite! =) Sen åkte vi Till Elin och hennes supersöta son Liam. Vi skulle egentligen bara vara där över en kopp kaffe. Men den koppen kaffet slutade med att vi vart bjuden på mat. Och inte vilken mat som helst utan ÄLGKÖTT med pommes och svampsås. Och det var nästan äckligt gott! =) Så tack Elin (och hennes sambo) för den super trevliga matstunden!

Nästa gång ska vi ta med oss Kasper dit =) Tror han kommer trivas bland alla leksaker. :) 

Tror att jag dessutom fått mig en ny vän i Elin, Super trevlig social tjej! Så det tackar vi för! 

Kasper lämande jag en stund nu på dagis men han brydde sig inte ens att jag gick =) Imorgon ska han vara där ifrån frukost till över lunch, men det klarar han av, är ju så många som ser efter han så på han lär det inte gå någon brist på =) 

Var länge sen han sov över 1,5 timmar på förmiddagen, men jag antar att man blir trött av att vara på dagis :) Och han behöver sömnen så jag tänker låta han sova tills han vaknar.... 

Ovido - Quiz & Flashcards