Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

Igår var det alla hjärtans dag....

Av Ellenor - 15 februari 2012 11:32

Igår var det alla hjärtans dag. Kasper fick ett kort av mormor men mormor hade brutit den där tradionen om att jag också skulle få ett kort, men efter lite påpekningar om det så fick jag ett MMS så du är förlåten....

Eftersom Patrik skulle in till stan så sov han hos min mamma, så jag var alldeles själv med Kasper, vi hade det iallafall mysigt. Och efter att Kasper somnat så bäddade jag ner mig i soffan och började se den gröna milen. Och ärligt talat så var det jävligt skönt att vara själv hemma. Men hann inte se klart för Kicken och Tina komförbi på en kopp te. 

Jag tyckte vi nyss var hos dem, men herregud vad magen har vuxit sen dess å ändå kan det inte ha varit mer än en vecka sen vi sågs. Tina börjar få världens gulliagste mage nu, hoppas bara allt kommer att gå bra! (och jag tror dem får en liten pojke).... Min lilla skruttis däremot hoppas och tror jag att hon och Patrik får en flicka :) 

Nu har jag äntligen bara ett arbete kvar så förhoppningsvis är även det inskickat innan fredag.... 

Kasper vaknade förövrigt vid 5 imorse, så vi tog och bädadde ner oss i sängen och myste på hög nivå = med att båda somna om.... Kasper har för övrigt fortfarnde diarrer, känns som om dessa 5 veckor har gett oss ett stort blöjkonto mer än vad det brukar gå åt. Men shit happens huvudsaken är att inte är JÄTTE sjuk, så lite diarre och en masssa byten av blöjor kan jag ta......

Imorgon ska Kasper till sin pappa så då blir jag helt själv hemma, Får väl se vad man hittar på att göra. Men med all sannorlikhet så blir det att göra klart det sista arbetet, men det tänker jkag lägga ner MYCKET tid på.......

 
 
Ingen bild

mamsen

16 februari 2012 00:59

Bra att jag är förlåten...... *asg*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellenor - 22 augusti 2012 22:41

Har insett att det blir mer och mer sällan jag skriver något här. Vet inte om det beror på att jag tröttnat för att det 97% av gångerna inte går att ladda upp bilder utan att den hänger sig bara. Eller för att jag haft alldeles för mycket att göra. ...

Av Ellenor - 9 augusti 2012 14:34

Igår bakade jag en rabarberpaj som av misstag vart i stort sett helt sockerfri. Men det gör inget då passar den säkert bra för våran diabetiker som kommer att bo hos oss under helgen. Så det var väl på han jag innerst inne tänkte på när jag gjorde ...

Av Ellenor - 7 augusti 2012 14:04

Såg en dukumentär på 2an för några dagar sedan, dem närmsta vet andledningen till varför jag vart ledsen över den. Men helt plötsligt så kändes det så verkligt att hans liv även kan komma att bli vårat liv. Och det var jävligt jobbigt att inse... Kän...

Av Ellenor - 3 augusti 2012 00:28

Dem senaste veckorna har det varit problem för mig att ladda upp bilder på min blogg. Ska vara glad om jag lyckas få till en bild, det är förklaringen till att det blivit så få bilder tråkigt nog men sant.... Men får väl ta igen det senare när det ...

Av Ellenor - 1 augusti 2012 17:33

Imorse när jag kom hem från jobbet stod mina två hjärtan ute och väntade på mig. För vi for till morfar som fyllde år  idag. Och nu så är min minsta älskling på väg ner till Leksand, hoppas han får en trevlig semester med sin pappa. Och hoppas att ha...

Ovido - Quiz & Flashcards