Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

Ingen rolig dag....

Av Ellenor - 27 februari 2012 11:29

Kasper har iallafall börjat att äta igen, men han äter inte som han gjorde förut men det är iallfall alltid något. Med hans diaerrer är det likadant, finns ingen som helst konsistens i det. Var och skulle ta nya prover idag men det ville inte Kasper. Kan ärligt säga att kämpade för sitt liv idag med provtagningen. En mycket arg, frustrerad Kasper med tårar som bara sprutar = det vart inga prov tagna. Vi ska avvakta tills på Onsdag och ta nya prover och hoppas att det kommer gå den gången. Tror det var ett klokt beslut att vi avvaktar, känns nog hemskt ändå att man måste "tvinga" han när han inte vill. 

Han var så trött efter provtagningsförsöket att somna på en gång alldeles uttmattat på väg till dagis..

Solen skiner och jag sitter inne med skolarbete låter ju lagom skoj men det måste göras. Tänk på dem där extra kronorna jag kommer få när allt är klart???? Undrar om det är just dem där extra kronorna som ska motivera mig??? För motivation har jag då ärligt inte. Men snart är allt klart så det är bara att fortsätta bita i det sura äpplet och få det gjort.....

Det märks hemma att det börjar bli varmare ute, det märks på alla Turehårhögar som ligger överallt, även fast jag i stort sett använder min dammsugare som jag fick i present när jag fyllde år dagligen......

Det märks även att våren är på gång, fåglar som kvittrar.......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellenor - 22 augusti 2012 22:41

Har insett att det blir mer och mer sällan jag skriver något här. Vet inte om det beror på att jag tröttnat för att det 97% av gångerna inte går att ladda upp bilder utan att den hänger sig bara. Eller för att jag haft alldeles för mycket att göra. ...

Av Ellenor - 9 augusti 2012 14:34

Igår bakade jag en rabarberpaj som av misstag vart i stort sett helt sockerfri. Men det gör inget då passar den säkert bra för våran diabetiker som kommer att bo hos oss under helgen. Så det var väl på han jag innerst inne tänkte på när jag gjorde ...

Av Ellenor - 7 augusti 2012 14:04

Såg en dukumentär på 2an för några dagar sedan, dem närmsta vet andledningen till varför jag vart ledsen över den. Men helt plötsligt så kändes det så verkligt att hans liv även kan komma att bli vårat liv. Och det var jävligt jobbigt att inse... Kän...

Av Ellenor - 3 augusti 2012 00:28

Dem senaste veckorna har det varit problem för mig att ladda upp bilder på min blogg. Ska vara glad om jag lyckas få till en bild, det är förklaringen till att det blivit så få bilder tråkigt nog men sant.... Men får väl ta igen det senare när det ...

Av Ellenor - 1 augusti 2012 17:33

Imorse när jag kom hem från jobbet stod mina två hjärtan ute och väntade på mig. För vi for till morfar som fyllde år  idag. Och nu så är min minsta älskling på väg ner till Leksand, hoppas han får en trevlig semester med sin pappa. Och hoppas att ha...

Ovido - Quiz & Flashcards