Alla inlägg under februari 2012

Av Ellenor - 1 februari 2012 08:36

Igår var ölskade mamma barnvakt åt Kasper, medans jag, älsklingen, Tina & Kicken for ner till Svall och shoppade en säng till Kasper! Må ju säga att jag tror att sängen kommer bli as bra. Så Patrik skruvade ihop den igår så nu ska vi bara bära in den imorgon till Kasper, så har han helt plötsligt en ny säng när han kommer ifrån pappa på Söndag! 

Vi passade även på att storhandla så nu är det gjort, skönt må jag ju säga...

Sen har även jag och Patrik utnyttjat mig presentkort, det vart en hotellhelg bokad! Så nu väntar jag med spänning på att den dagen kommer. Vi ska tydligen inte vara i ett vanligt dubbelrum, ne vi ska vara i något lite lyxigare! Och det bästa av allt är att det inte har kostat oss ett öre.... Såna presenter tackar vi gärna ja till, eller presenter i form av presentkort på IKEA! 

Kan säga att dagen igår var trevlig, trevlig mat, trevligt sällskap trevligt att bara vara själv utan Kasper. Annars så brukar han ju oftast vara med när vi handlar och sånt.

Så tack snälla mamma för att du passade lilla KasperBus igår!

Nu har jag bara tre pass kvar på praktiken, känns ju lite undligt att det är slut på Fredag, kommer kännas tråkigt.. Men då kan jag lägga 100% fokus på att bli kvar med dem ABSOLUT sista uppgifterna sen är även den biten avklarat... Funderar även på att baka något tills på fredag och ta med mig, men frågan är bara vad?                   Ska ringa Graninge då och kolla upp lite mer jobbmöjligheter, känns inte som man kan lita på att man får så mycket jobb på Nipängen tyvär. Men som jag alltid säger det ordnar sig alltid med ekonomin på ett eller annat sätt. 

Är även glad övet att vi fick ta pappas"svamp"lampa för gud vad snygg den vart i vårt tvrum! :) Och han bara ja visst kan ni ta den men tror inte den funkar, den har inte funkat på flera år. Det är ju inte konstigt att den inte har funkat NÄR det inte ens satt i en glödlampa i den :) Så nu skiner den så fint i vårt vardagsrum!  Imorgon när vi flyttat in Kaspers nya säng kommer det komma ut bilder båre före och efter! 

Ovido - Quiz & Flashcards