Alla inlägg den 10 april 2012

Av Ellenor - 10 april 2012 18:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ellenor - 10 april 2012 07:51

Fick en massa olika fröer av Caroline som vi har sått, Och det roliga är att dem flesta har det kommit upp ett tunt grönt någonting =) Känns super kul att dem flesta redan är mellan 2-3 cm, trodde dte skulle ta betydligt längre tid än så....

Vart erbjuden en delad tur idag så jag svarade så fort jag fick smsförfrågan, men någan annan satt också tydligen vid telefonen, för jag missade jobbförfrågan.... Men det gör inget. Jag kan vara hemma och stor städa. Fast jag hade ju liksom velat jobbat idag, Men det kommer fler dagar med jobbsms.......

Måste få skryta lite över hur duktig Kasper var inatt, han SOV hela natten till 06:15 och det har han inte gjort på bra länge nu. Så nu känner jag mig stolt även om det bara skulle vara för en natt....

Har börjat att räkna ner dagarna nu tills den där perioden med udda och jämna veckor kommer att komma. Dessa veckor närmar sig jävligt fort, lite för fort.... Vem ska jag pussa och kittla på magen för att få höra hans underbara skratt som kommer ifrån magen  dem veckorna han inte är hos mig????

Ovido - Quiz & Flashcards