Alla inlägg den 28 april 2012

Av Ellenor - 28 april 2012 11:33

Igår följde fina Caroline med mig och Kasperbus ner till svall och handla lite. Vart en fönsterlampa och mat. Var även in till hennes farmor som Kasper charmade som vanligt.

Vi avslutade fredagen trodde jag med att bjuda Caroline och Johan på tacos och ett glas rosevin. Men det vart betydligt mer än så.. Hade tänkt vi bara skulle vara hemma och se på film men vart en sväng på hallvägen. Roligt var det och trevligt.

Jag mår kanon bra idag efter gårdagens oplanerade vin med mera kväll... Men det är nog sämre med Patrik. Han har gått och lagt sig igen, det kanske är hans ålder??? Eller hans blandning igår av diverse saker......Säger bara en sak man ska nog inte blanda vin & whisky..... =)

Själv håller man på att tvätta, ska sen till pappa och grilla och efter det så ska jag förbi Hallvägen och säga grattis till Linda som fyller år idag! :)

Det känns för övrigt grymt bra där borta på mitt andra jobb, ser fram emot sommaren...

Bakade även mammas filmjölksbröd igår men min vart inte som hennes, hennes blir fluffigt och mörkt och smakar gott med smör på. Mitt vart mer grå och inte alls fluffigt, men det gick att äta. Undrar om det kan bero på att jag inte hade bikarbonat så att det räckte????

Ovido - Quiz & Flashcards