Alla inlägg den 12 april 2012

Av Ellenor - 12 april 2012 07:32

Denna natt har jag inte sovit ett skit. Så känner mig lagom seg/trött idag.

Kasper har fått sovit i våran säng inatt eftersom han har jättehög feber, tungandad. Så jag har legat och myst med han hela natten och lyssnat på hans andning, + min sambos snarkningar...... Kasper har i stort sett bara suttit i knä sen han kom hem igår. Pratat med 1177 och tyckte hon var väldigt nonchalerande igår kväll....

Kasper vakna vid 4 och var jätte kinking och la av en rejäl spya över våran säng och mig. Men nu har han äntligen somnat om...... Så jag ska duscha om ett tag och bädda rent i sängen....

Är så jävla typiskt att det alltid ska välja in jobbförfrågningar när man har en Kasper som är sjuk.... Tänk om det kunde vraka in lika många jobbförfrågningar när han är frisk och har möjlighet att vara på dagis????? 

Men thats life.... Det kommer fler jobbförfrågningar.....

Har ju iallafall efter April lite mer odds att jobba mer eftersom jag kommer vara tillgänglig på 2 ställen....

Så idag blir det en dag i soffan och se på Alfons & Bamse och bara mysa med Kasper....


Gör en uppdatering efter att jag skrev detta sist..

Har legat och gosat & tröstat en helt hysterisk övertött son i våran säng. Men till slut så insåg han att man kan slappa av mot mammas bröstkorg och sova lite.... 

Förmiddagen har sett ut som jag skrev innan, vi har bara legat i soffan. Är endast då han har varit nöjd. Känns jobbigt när han är helt otröstlig, och inte vet man om han har ont någonstans....... Tur att man vet att man är en bra mamma även fast det känns inte som det tex dem gånger han grinar och man inte kan trösta på något vis vad man än provar......

Ovido - Quiz & Flashcards