Alla inlägg den 13 april 2012

Av Ellenor - 13 april 2012 15:25






Har precis skickat iväg sonen till sin pappa. Alltid lika tråkigt när han inte är här.

Caroline har varit hit på en kopp kaffe, alltid lika trevligt när man får besök. Jag gjorde en snoddas idag, och visst den vart god, men jag hade tankarna på något helt annat håll för jag hällde på glasyren direkt när den kom ut. Och det kan jag säga inte var någon höjdare. Men den vart ju god iallafall även om den ser väldigt konstig ut...

Våren är verkligen på ingående här. Jag räknar ner veckor tills vi flyttar. Och det är 14 veckor. Hoppas dessa veckor kommer gå fort som sjutton.....

Mamma kom du ihåg när jag plockade mina första tussilago åt dig???

I brist på att Kasper ska plocka mina tog jag och plockade dem själv....


 










Ovido - Quiz & Flashcards