Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Ellenor - 3 mars 2012 22:16

Jag har haft det super mysigt i helgen! Det vart nån öl och sen vart det att krypa ner i denna underbart sköna säng och bara gosa framför tven!

Har ätit gott och ätit på tok för mycket med hotell frukost. Men känner mig nöjd, detta behövde vi verkligen...

Hade målat upp värsta mardröms cenariet när vi åkte ner, för Caroline & Ares skulle åka med oss ner, och Caroline hade förvarnat oss om att Ares spyr i bilen. Men han spydde inte, iallafall inte ifrån början men sen var det bara att stanna 3-4 gånger. Men jag tycker iallafall att Ares skötte sig jätte bra! Stannade även till hos Carolines föräldrar som dessutom bodde i ett jätte fint hus med hästar utanpå knuten= mysigt för att  dricka kaffe, men vi fick aldrig nått kaffe i Fredags, för deras det var strömavbrott där. Så vi for vidare till hotellet och fick sova i denna sköna säng:


 


Idag (lördag) har vi shoppat mat, mya näspercingsmycken till mig och regnkläder åt KasperBus. Och dessutom 3 par nya trosor till mig. Vi bestämde oss för att göra ett nytt försök med kaffe hos Caroline, och idag fick vi dricka kaffe, en massa KAFFE..

Måste bara få berätta om min otroligt logiska sambo.... 

På väg till Carolines föräldrar så yttrar jag mig om att jag känner mig duktig som inte har köpt några "lösnaglar" idag, varpå han tittar på mig och flinar och säger ja men det gör inget du fick ju köpa tre par nya trosor... Och jag kan då verkligen inte få det där logiska att gå ihop, eller hur man ENS kan gemgöra snygga naglar med några trosor???? Någon annan som får det att gå ihop?????


Hann även med att pussas lite mellan kaffekopparna!


 

Och att klappa fina hästar!!! Som luktade så sjukt gott!!  


Jag tycker jag ser ändå rätt så fresch ut med tanke på hur jag mådde efter x antal koppar kaffe, Kan ärligt erkänna att det var en lång väg hem för någon som konstant mådde illa efter att druckit på tok för mycket kaffe..... Jag var iallafall så snäll att jag varnade Patrik att säger jag stanna så får han stanna fort som fan, annars är risken stor att han får städa bilen efteråt...

Vi hann väl ungefär till Boda innan jag smäller till han och han tvärnitar och jag ut och spyr upp en massa kaffe blandat med fanta.... 

Så nej tack jag ska ALdrig mer dricka så mycket kaffe, inte iallafall på en och samma gång är väldigt tydligt att min mage inte fixar det...

Avslutade denna Lördag med att göra ett nytt försök med att baka bullar, men ärligt talat jag KOMMER aldrig bli någon bra bullmamma. Så nu ger jag fan i allt som har med bullbakning att göra. Iallafall tills jag får en annan ugn att provgrädda dem i!!!

Fick ett trevligt samtal nu på kvällskvisten, Et samtal om att jag ska inbefinna mig på jobbet imorgon klockan 7 för att jobba till 16... Såna samtal gillar vi mycket nu för tiden. Synd bara att jag inte hunnit ändra mitt anställningspapper så jag får några kronor mer i lön......

Så god natt!




 

Ovido - Quiz & Flashcards