Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Ellenor - 15 mars 2012 08:20

Bara för att jag tyckte det var en bra ide att plocka ut mina sista föräldradagar på Kasper så gick jag minus 2 nätter i lön. Så just nu känns dem där föräldradagarna totalt värdelösa........ Men sånt händer, är bara att hoppas på att det blir mer förfrågningar...

Kommer inte mina betyg komma idag på posten kan jag säga att jag blir grymt irriterad...... För än har dem inte kommit. Jag behöver dem liksom imorgon!!! *suck*

Är mycket som hänt sen sist så jag låter bilderna visa vad som hänt istället för att skriva en massa.......


Kasper får som vanligt vara med på några bilder :) Mammas fina prins!

 

Har även hunnit med en fika hos den bästa Caroline. Kasoer funderar på hur man använder denna konstiga sak.


 

Men mamma det var ju en hatt!

 

Mormor sitter och har ensammys medans hon väntar på kvällsmys med Kasper

 

=)

 

Måste ju få skryta lite granna över min otroligt fina ljuslykta ...

 

Älskade Bodil kom och hälsade på och passade på att mya lite.

 

Även hennes Patrik kom och hade det mysigt

 

med KasperBus!

 



Ovido - Quiz & Flashcards