Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Ellenor - 16 mars 2012 13:46

Mitt möte idag gick galant. Kan stolt meddela mina förhoppningar OM att denna SOMMAREN kommer lungt bli den grymmaste på bra många år..... Enligt mina planer och utsikter så kommer jag ha en kanon sommar och det är jag glad över.......

Måste verkligen ta mig i kragen och boka in en  dejt med tvättmaskinen i tvättstugan snart.....

Och sen  håller jag på att planera lite vad vi ska äta och så när mina fina svärfäräldrar kommer upp nästa helg.... Svärföräldrar låter så elakt med ordet svär innan.... Kan ingen komma på ett bättre namn???? 

Ska återgå till att städa och diska här hemma, känns som om man inte gör annat ibland.....

Hann även in till Ella en sväng idag, var trevligt med lite kaffe.....

Var hos Caroline igår och såg på The red riding hood? Hette den så??? Iallafall så var den grymt bra....

Ovido - Quiz & Flashcards