Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Ellenor - 6 mars 2012 11:43

Denna dag har varit helt perfekt, solen skiner, varit ut med Ture på en långpromenad (fast det var snor halt på vissa ställen). Pratat lite med en glas Caroline som var så stolt över hur duktig Ares är. Nu tänkte jag att jag skulle ta och plocka undan lite. Och packa skötväskan för att bege mig med sonen in till barnavd. imorgon för ett helt vanligt läkarbesök. Vart faktiskt glad för B skulle komma in, även fast jag sa att då är det ju bättre om du kommer in när dem ska göra hörselprovet på han, men då viste han inte om han fick ledigt. Men är ju alltid något att han kommer in på nått läkarbesök även om dem är få. Så det var ett trevligt samtal....

Kan även meddela att jag nästa fredag ska på arbetsinterjuv! =) Så hoppas att det kommer gå bra och att man får en massa jobb, det skulle sitta väldigt fint nu när ekonomin kommer se lite halv trasslig ut från och med nästa månad..... Men det ordnar sig väl på ett eller annat sätt.... Det gör det alltid..

Ovido - Quiz & Flashcards