Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Åh såna överaskningar gillar vi!!!!

Av Ellenor - 17 mars 2012 11:33

Fick en spännande överaskning med paket ifrån posten idag. Patrik var och hämtade ut ett paket som kom ifrån hans föräldrar, nämligen en reservdel till bilen! Det tackar vi för hemskt mycket! Skönt att slippa tänka på den dyra kostnaden... Så det kan man lungt säga var en jätte trevlig överaskning!! Tänk att man kan bli så fruktansvärt glad över såna småsaker som är helt oväntade???

Solen skiner men det blåser, men vi ska iallafall ut och göra en promenad i det vackra vädret med Ture, bara tvättstugan är klar. Men ska tvätta någon maskin på Söndag eftersom allt blir inte klart idag.

Har även bäddat rent i sängen så nu hänger sängkläderna ute på vädring (för att få bort Patriks fislukt) =)

Har även lagt undan vintertäckerna mina älskade varma duntäcken, men känns som om vi inte behöver dem i denna varma lägenhet..... Det var nog ett klokt beslut att köpa billiga tunna täcken på Ikea...

Var in på MIO igår och handlade en säck med småsmå kulor till mamma, skulle aldrig ha gått im där. Dem hade en grymt massa snygga detaljer till hemmet, som en ny soffa för endast 9000 kr eller inte ens det 8780 kr för att vara exakt, en massa superfina ljuslyktor, kaffekoppar m.m Men jävligt dyrt! Så ja jag önskar mig presentkort på MIO eller presentkort vart som hälst funkar också!! 


Jag saknar Kasperbus..... Hur ska jag överleva nu när tiden snart är inne för udda och jämna veckor.... Kommer kännas jätte skumt att dela in min tid med Kasper på udda och jämna veckor... Men det blir nog bra ändå. Är nog första tiden som man kommer känna sig oerhört rastlös... Men saknaden kommer aldrig att gå över, tur att veckorna brukar gå rätt så fort..... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ellenor - 22 augusti 2012 22:41

Har insett att det blir mer och mer sällan jag skriver något här. Vet inte om det beror på att jag tröttnat för att det 97% av gångerna inte går att ladda upp bilder utan att den hänger sig bara. Eller för att jag haft alldeles för mycket att göra. ...

Av Ellenor - 9 augusti 2012 14:34

Igår bakade jag en rabarberpaj som av misstag vart i stort sett helt sockerfri. Men det gör inget då passar den säkert bra för våran diabetiker som kommer att bo hos oss under helgen. Så det var väl på han jag innerst inne tänkte på när jag gjorde ...

Av Ellenor - 7 augusti 2012 14:04

Såg en dukumentär på 2an för några dagar sedan, dem närmsta vet andledningen till varför jag vart ledsen över den. Men helt plötsligt så kändes det så verkligt att hans liv även kan komma att bli vårat liv. Och det var jävligt jobbigt att inse... Kän...

Av Ellenor - 3 augusti 2012 00:28

Dem senaste veckorna har det varit problem för mig att ladda upp bilder på min blogg. Ska vara glad om jag lyckas få till en bild, det är förklaringen till att det blivit så få bilder tråkigt nog men sant.... Men får väl ta igen det senare när det ...

Av Ellenor - 1 augusti 2012 17:33

Imorse när jag kom hem från jobbet stod mina två hjärtan ute och väntade på mig. För vi for till morfar som fyllde år  idag. Och nu så är min minsta älskling på väg ner till Leksand, hoppas han får en trevlig semester med sin pappa. Och hoppas att ha...

Ovido - Quiz & Flashcards